Vinterviken

Hej! Idag börjar jag 12:30 för att svenskan och engelskan har vi hemstudier så skönt att vara hemma! Har precis gjort klart allt och tänkte börja göra mig iordning.

Igår så färgade jag aldrig håret eftersom att mamma kom hem vid halv 10 typ och hon hade endast sovit 4 timmar den natten så hon var sjuuukt trött… Men idag ska jag iaf färga håret :D Kl 18:00 blir det dans för första gången. Hoppas mina skor kommer innan så jag kan träna att dansa i dem! Jag är så himla nervös att jag ska snubbla på scenen D:

Som några av er kanske vet så har jag videofyme men jag kan inte lägga upp några videos för min mobil hackar upp sig och ja… Skulle verkligen behöva en ny! Men då hade pappa fått en iPad från jobbet (den nyaste) och då tänkte jag att jag kunde uppdatera därifrån. Så jag sökte på AppStore på videofyme men det stod bara "inga resultat"… Instagram och Vine fanns inte heller :( Tråkigt! Jaja, jag har ju iallafall bloggen nu.
0 Kommentarer till "Vinterviken"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!