Riptide

Hej! Tog 15:50 bussen från skolan så är hemma typ 16:45. Har haft ganska mycket att göra i helgen... Eller iaf i lördags :p I lördags så fyllde pappa år så jag vaknade vid typ 10, grattade pappa, åt lite frukost, sen överraskade farmor, farfar, min farbror, hans fru och min kusin oss med att komma ändå från Kalix till Stockholm! :D Kl 13 hade jag träning så åkte dit och slutade typ 15:45  eftersom att vi skulle äta middag på söder kl 17. Koh Panghan hette restaurangen! Så jäkla cool! Känns som om man är på typ Thailand. Vid vissa bord ser det ut som man sitter i en Tuc-tuc, det är åska ibland, det är dammar med fiskar och mycket mer! 


Dessa bilder kan vara lite förvirrande men det är faktisk en damm med vatten, fiskar och växter i! Och ett ton lampor :p Haha, nä men bilderna är lite förvirrande! Men vad åt jag då? Till förrätt blev det vårrullar, varmrätt Pad thai och till efterrätt banana pancakes :* Jättegott!! 

På söndagen hände inte så mycket. Fam. Rumbutis kom och hälsade på för att gratta pappa och sen åkte dem! Och idag har jag varit i skolan och kl 18 har jag träning :) Sen åker jag hem.

Tänkte kolla lite ikväll på om jag ska fixa ett youtubekonto? Hmm.. Får se!
0 Kommentarer till "Riptide"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!