Alone in the slope

Hej :) Är påväg hem nu. Kommer vara hemma vid fem :) Jag, Emma och Mattis var först upp i backen idag :D Alltså vi var först i liften och allt ;) Ronja provade på snowboard idag och hon var jätteduktig! Men sen ville hon prova att åka i en knapplift istället för ett rullband.. Haha, efter typ 5 meter ramlade hon :p Men det hade ju jag också gjort! Hon hade ju bara åkt snowboard i 30 min!! Jag har inte hunnit ladda upp bilderna någon dag för att när man kommer i efter att man åkt så vilar man lite och sen middag och sova ;) Men ska försöka få tid nu! Kommer en stooor överraskning sen som jag berättar imorgon kl 14.00 ungefär!

OM ROMME

Romme har några fördelar och nackdelar.

Fördelar:
•fina hotellrum
•internet på hotellrum

Nackdelar:
•vissa backar är gropiga och ojämna
•lååånga köer till liftarna
•många gröna backar alltså lätta backar
•för lite medelsvåra backar
•liftarna öppnar sent och stänger tidigt (09.00-16.00)
•ingen luftkonditionering på rummet
•segt internet på hotellrum

Morsning korsning

Hej det blir ett snabbt inlägg ny för jag sitter i liften ;) Så skriver mer sen istället. Jag och Emma försökte vara först upp i backen men när klockan var typ 08:55 så kom vi ner till liften och det var en jättelång kö.. Så vi blev inte först upp :( Folk måste ju typ ha stått där och väntat i en halvtimme?! Juste, sry att jag inte la upp bilderna igår!

Romme dag 2

Hej :) Sitter på en bänk i backen och softar med Emma. Vi har solen med oss ;) Perfekt väder och allt!! :D Vid 13-14 ska vi typ äta lunch och sen ut i backen igen. Mamma sa att "påskharen" kaanske kommer idag :p
Hotellets mat var jättegod och efterrätten var sådär.. Men macronerna var jättecoola!! Asså har aldrig sett såna! :o Bilder kommer senare idag då jag har bättre internet ;)

Skilodge

Hej hej! Sitter på hotellrummet med Emma och chillar :) Vi hann åka 2 gånger och lära Tilda och Ronja att åka i sittliftarna ;) Ni får lite bilder ifrån idag

Kebabpizza dududududududu

Hej.sitter i bilen påväg till en pizzeria med familjen :) Har nyss varit på Vera sport och köpt en dräkt och ett par örhängen :D För er som inte vet vad Vera sport är så är det en gymnastikaffär! Örhängena som jag köpte föreställer ett par barrhandskar.

PLL

Sitter och tittar på Pretty Little Liars :) Ni får några bilder nu bara ;)

2 dagar kvaaar

Heeeej. Nu är det bara 2 dagar kvar till jag, Emma och my family åker till Romme :D Så på Torsdag drar vi och kommer hem på Söndag ;) Längtar efter att få äta godiiiis <3 Har godislöfte, men jag får äta godis på påsken såklart ;D Så längtar apamycket tills vi ska få leta påskägg och äta godis!!

Rosa slips och 5 meter ögonbryn

Hej :) Sitter på bussen. Var tvungen att åka till skolan efter Solna tingsrätt.. STOOR omväg! HAHAH! Shit vad fult!!! Ni skulle se :'D Asså det var en kille som hade grå kostym, rosa slips och typ 5 meter ögonbryn rakt utåt!! Haha.. Höll på å garva ihjäl mig! Undra om han vet vad pincett eller vax är?! :p
Målet som vi hade var lite tråkigt.. Det handlade om en kille som hade kastat godis på en annan kille, och då hade han kastat Cola tillbaka :/ Och sen hade en kille typ hotat den andra och så.. Men det var ändå ganska roligt för att en av nämndemännen tog fram sin mobil och typ spelade eller smsade mitt under rättegången!! ;D Haha

Solna tingsrätt

Hej. Hade teknikprov nyss och fick sluta när jag var klar så sitter på bussen nu :) Träning ikväll, sen hem. Imorgon ska klassen till Solna tingsrätt så dit ska jag!
Nu är det vara 1 vecka kvar tills jag åker till Romme med familjen och Emma! Längtaaar :D Vi åker på Torsdag och kommer tillbaka på Söndagen. Så vi får vara ledig på Torsdagen! ;) Kanske lägger upp videon på när jag kör jätte i snurräck, när jag kommer hem!

Church street salon, igen..

Hej hej :) Sitter och väntar på maten på min favvo restaurang :D Äääälskar maten här! <3
Det gick jättebra och sjunga förresten! Efter så åkte jag, Tilda, mamma och några till till Church street saloon ;) Men ses imorgon!

Pro

Hej :) Sitter i bilen nu med Tilda och mamma. Jag och Tilda äter lite sallad till lunch ;) Mums! Uppdaterar mer efter uppträdandet!

Jätte!! :D

Heeeej! Har tränat och gjort mina "kvällsrutiner" nu, och ska snart sova. Jag är ledig imorgon från skolan för att jag ska sjunga på en middag :) Ska bli kul! Lillasyrran Tilda hänger också med!
Det gick jättebra idag på träningen!! Jag klarade jätte i snurräck :D det är det hör jag har gjort: http://m.youtube.com/watch?v=hY53BpgXjtg ;) Men spola fram till 0:56! Det var jätteroligt!! :D En video kanske kommer upp om ett tag! :) Och kolla mina händer! Det är efter snurräcket.. Då måste man ha "snurräcksband" och då blir det sådär.. :(

Hej sitter på bussen nu. Drar på träning direkt när jag kommer hem :) Fml, jag råkade cutta mig själv i halsen med en penna!.. Svider som in i helvete!! D: Syns sen

Klart!

Hej :) Har gjort klart matteläxornq nu och spelat lite på datorn så snart är det väl dags att gå och sova! ;) Haha nja.. Kanske inte än!

Lunch

Hej. Sitter och äter lunch nu och ska snart börja igen :) Juste! Kom nyss på att jag måste göra mina matteläxor när jag kommer hem D: Uppdaterar mer senare! <3

Morsning korsning!

Hej. Ska snart dra på träning :) Har suttit hemma nu och spelat age og empires III så nu måste jag röra på mig! Haha. Känner mig lite skyldig att jag åt en kärleksmums.. Men de var ju SÅÅÅÅ goda!! :x Jaja, får ta igen det på träningen! ;) Vi ses!

Bildbomb

Hejj! :) har ju inte kunnat lägga upp bilder på min blogg via mobilen så nu får ni en bildbomb ;) De flesta bilderna är ifrån Riga, då var jag på ett träningsläger. Och de första bilderna är ifrån igår. Några bilder är på min kompisar också! ;)

Min ponny <3

RIGA!!!!

Gävle

Tjena! Är påväg hem nu. Hinner inte vara hemma så länge innan jag sätter mig i bilen igen. Ska till Gävle idag fel lite sångcoaching :D Gick ju vidare till semifinal i tävlingen jag var med i. Eller blev 1:a reserv så får hoppa in i semifinalen eftersom att det var en tjej som inte kunde komma :D Gladtjej.se ;) Men jaoo.. Imorgon är det då bara en vanlig skoldag med träning efter. Juste, morgontränade idag och vi hade jättekul! :) Jag ska få ett nytt fristående så vi försökte komma på saker till det, men det gick inte så bra.. Så vi ska försöka imorgon istället ;) Men ses!

Candy crush

Hej sitter och spelar candy crush :) Jag behöver en biljett för att komma över till nästa kapitel!! D: Men ses!

Luläää

Hej :) Sitter på bussen och kollar på tågresor till Luleå på påsklovet :D Kanske åker dit själv med någon kompis. KANSKE! Men ska bli kul isåfall.
Igår så hade jag träning. Gick skit! Vi klättrade ganska mycket rep och det var tävling den som blev klar först vann.. Så jag har typ skrapat upp ena ovansidan på vänstra foten och lårens innersida :/ Asså det är ju inte några stora sår så ska inte klaga! Men det svider som in i helvete :( Åsså har min gamla svanskote-skada kommit tillbaka så kan inte göra nästan nått på svanskotan. Men nu ska jag sluta klaga! Hejjdå

Resultatet

JAAA!!!! Robin förtjänar det!! <3
SÅ GLAD!!!

Kom igen!!

Hoppas hoppas!👌

MELLO!!

Tjenis peni.. Haha! Vad sa du? ;) Sitter i soffan och väntar på att maten ska bli klar och att Melodifestivalen ska börja :) Hoppas på att Robin vinner, men tror att det blir Yohio!.. Men man får ju hoppas! ;) Blir mer uppdateringar under Melodifestivalen.

Stackars Ellen..

Hej är påväg hem nu :) Fick springa till bussen så jag inte skulle missa den!
Haha.. Tycker så synd om Ellen! Vi tar och gömmer hennes mobil hela tiden :p
Iaf, idag ska jag inte göra något speciellt. Ska bara vara hemma och slappa ;) Hehe..

Det är typ nå fel på blogg.se appen så det går inte att ladda upp bilder.. Ska ladda över bilder till datorn sen så kan jag lägga upp dem här ;)

Överraskning

Hejj!!!! Jag åkte till Elin C för att vi skulle överraska Maddie för att hon har fyllt år! :D Det gick jättebra :)

Hemlighetsstämplat

Är det bara jag som tycker att den här veckan har gått jättefort? Dagarna har bara svischat iväg! :D Helg nu jao :)

Sitter på bussen nu. Påväg.. Haha ni får veta sen ;)
I förrgår bakade jag cupcakes :) Råkade grädda dem lite för långe så de blev lite som studsbollar :p Och jag gjorde frostingen med philadelphia marabou istället för vanlig, och den blev jätte hård. Men det gick att bre ut frostingen iallafall :)
Bakade faktiskt cupcakes idag också :p Haha känner mig faktiskt lite tjock! Känns som att jag bakar hela tiden.. Men idag har jag faktiskt en speciell anledning till att jag bakade! Jag ska baka dem till dit jag ska nu :) Så.. Men lägger upp bilder sen! Här inget internet..

Hagel

Hej. Kom nyss in i stugan efter några timmar i backarna :) Det haglade så det var ju inte så skönt.. Vi har haft lite otur med vädret, men vi hoppas att det blir bättre väder på eftermiddagen och de andra dagarna också! Här har ni lite bilder från igår och idag.

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!