Bläää :)

Hejj ! Sitter på bussen påväg från skolan ;) Idag har min lillasyrra hälsat på. Alltså Ronja :p Men aa, hon har varit med på Svenskan matten och idrotten :) Det har varit bra lektioner idag ! Typ på svenskan fick vi se på en film, på matten så vart det chefren, och på idrotten skeppsbrott :D Så det har varit en rolig dag ;) När jag kmr hem så ska jag väl äta och sen typ leta efter skolavslutningsklänning <3

Nu ska jag lyssna på lite musik :)

Hejjhejj <3

Cykla ?! -.-

Tjoo :) Sitter på bussen och tråkar :/
Idag börjar jag senare för att vi ska ha typ ngn friluftsdag med skolan .. :) Vi ska cykla från skolan till ett "okänt mål"
Jaja, jag har iaf lite tur. Hela gympagruppen ska på Grönan idag, så jag måste gå lite tidigare därifrån :D

Nu ska jag sätta mig oh läsa Hungerspelen ;)

Ha det gött <3

Klassresan !! :D

Hejj :) Jag är jätteledsen att jag inte har uppdaterat bloggen på typ ett år, men jag har varit på klassresa med min gamla klass från Avan :D Det här kmr att bli ett lååångt inlägg ! Men nu ska ni få höra om hela klassresan ;)

Måndag:
Kompisarna åker från Luleå med tåg kl 16:18.

Tisdag: Jag möter upp dem på Sthlm C kl 07:05. Vi går därifrån till vandrarhemmet Af Chapman. Vi äter frukost. Sen går vi och kollar där Estelle skulle döpas. Typ alla killar gjorde ansiktsmålning. Jack och Anton ville ha Gandalf målade på sig ^^ Efter det blev vi hungriga och gick på Café Opera. Sen gick vi på stan och Jag köpte två bälten, ett svart och ett brunt, båda är flätade. Vi gick tillbaka till Af Chapman och checkade in på rummen. Kl 15:00 gick vi till Gröna Lund, vi hade askul ! :D

Måndag:
Kompisarna åker från Luleå med tåg kl 16:18.

Tisdag: Jag möter upp dem på Sthlm C kl 07:05. Vi går därifrån till vandrarhemmet Af Chapman. Vi äter frukost. Sen går vi och kollar där Estelle skulle döpas. Typ alla killar gjorde ansiktsmålning. Jack och Anton ville ha Gandalf målade på sig ^^ Efter det blev vi hungriga och gick på Café Opera. Sen gick vi på stan och Jag köpte två bälten, ett svart och ett brunt, båda är flätade. Vi gick tillbaka till Af Chapman och checkade in på rummen kl 15:00 gick vi till Gröna Lund, vi hade askul ! :D
Vi såg Mange Makers också !! :o Aah !! :D
Fast en sak var tråkigt, Zandra kunde inte åka så mkt .. Hon blir åksjuk :(
Vi åt också middag där.
Och sen så innan vi skulle åka så spelade vi på ett chokladhjul. Alla satsade på en elr två brickor. Vi hade nästan alla brickor förutom typ två .. Gissa vad ?! Det kom på ett nmr som var på en bricka som vi inte hade !! -.-" ÅÅH !! Sen gick vi iaf till Af Chapman. Sen sov vi .. Zzz

Onsdag:
Vi åt frukost och sen så gick vi till cityterminalen med all våran packning .. Vi tog en buss och åkte till Nynäshamn. Det tog ca. 1h. När vi kom fram så hoppade vi på en båt och åkte mot Gotland. Det tog ca. 4h. Vi var framme vid 14 tiden. Vi gick till en cykeluthyrning som tog våra väskor och körde dem till dit vi skulle sova. Vi hyrde cyklar och cyklade till lumelundagrottorna. Vi fick en guide och gick runt där. Sen cyklade vi till Visbys Strandby. Det var där vi skulle bo. Vi kom dit vid 18 och då hade reseptionen stängt .. Vi kom först inte in i våra stugor men sen så ringde vi dem och de hade satt nycklarna i en låda. Vi hade lite kul i stugorna och sen la vi oss.

Torsdag:
På morgonen åt vi frukost och sen så cyklade vi till boda borg. Det var roligt ! Det var en "cell" som var jättesvår ! Det var med dödskallar.
Vi cyklade in till stan och gick där. Jag gick på lindex och köpte en assnygg tröja !! :D Sen gick vi och åt. Sen gick vi till parken. Haha, vi jagade änderna och de bara sprang :p Sen cyklade vi hem och hade kul där också.

Fredag:
Vi packade ihop och en bil kom och tog våra väskor. Vi cyklade till kneippby vattenland. Vi var där oh solade och sånt, sen åt vi. När vi var klara började vi gå mot cyklarna. Där träffade vi Mojje och hans son ;D Haha ! ;) Sen cyklade vi till cykeluthyrningen och lämnade cyklarna. Sen fick vi våra väskor och gick till båten.
När vi var framme i Nynäshamn så gick vi på en buss till Stockholm. Sen gick vi på ett tåg mot Luleå. Vi åt lite godis och sånt, sen somnade vi.

Lördag: Vi anlände till Luleå och jag sa hejjdå till mina kompisar <3 Sen åkte jag tbx till Sthlm kl 16:35.

Det var min underbara vecka ! :D

Hejjdå <3

Klassresa !!! :D

Hellu :) Sitter på bussen påväg till skolan .. Idag har jag gymnastik efter skolan :D Asså igår var det helt chill på träningen ! Det var bara dem stora som tränade (Rebecka, Amanda, Ella, Kolfinna och jag) + en tjej som heter Jonna ;) Dem mindre tävlade i Lördags och då behöver man inte träna dagen efter ;) Då det var kul ;p

När jag kmr hem så ska jag packa ;) Mina älskade vänner kmr ju hit till Sthlm på klassresa och sen åker vi till Gotland !!! :D Längtar så mkt efter alla <3 Speciellt Zandra, Cassie och Elin <3 <3
Nu ska jag checka Fb, så vi syns :)

Mattis :)

Tjoo ! :) umh ... ööh ... jaa .. Vad ska jag berätta om ? :p Jo, jag kan berätta om idag ;) På morgonen så vaknade jag som vanligt och väntade tills klockan blev 11 för att då skulle jag och en kompis som heter Elin gå på Grönan :D Jag hade träning idag så vi kunde inte vara nå länge :/
Det öppnade kl 12 och åkte därifrån kl 14 :p Det var faktiskt första gången jag var på Grönan ^^ Tur var ju att båda hade guldkort så att vi slapp stå och köa :p <3

Kl 3 så började träningen. Vi började med att värma upp och sen splittrades vi i 2 grupper. Dem som skulle tävla imr i en grupp och dem andra i en annan grupp ;) Jag ska inte tävla imr för att det är bara stegserier i den tävlingen :) Så dem som skulle tävla gick in och tränade i tävlinghallen och vi andra (5st) tränade i den vanliga :p Det som var skönast var att det var de största som inte skulle tävla så då kunde vi vara tsm :) Först började vi med att träna på våra längor och sen fick vi och tog frukt :) Efter det så hoppade vi på trampolinen oh det var jättekul :D Jag gjorde dubbel framåtvolt ut i grop ;D Jag kan lägga upp filmen imr för nu ska jag sova, min brorsa fyller år imr och jag vet vad han ska få :D Han kmr att få ett guldkort ;) Så jag ska gå på Grönan med han imr :)

Sov så gott :D Zzz

Happy birthday <3

Hejj :D Idag fyller jag år och jag har haft en superrolig dag ! Först fick jag mina presenter och sen gick vi i 17 maj tåget eftersom det är Norges nationaldag oxå ;) Sen gick vi på skansen och gick runt där :) Mosters kille Henrik visste inte att jag fyllde år idag så han sa att min present skulle vara att få gå in till lemurerna och så fick jag spela på ett sånt här chokladhjul :) Jag vann 3:e pris och då valde jag en liten daimpåse ;)

Imr ska jag gå på Grönan med en kompis som oxå har guldkort :D

Har ätit sushi till middag, mm .. <3 Finns det något godare ? ;) Nu ska jag fortsätta läsa Hungerspelen :)

Hejjdå <3 :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3389000/images/2012/pic_202999446.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3389000/images/2012/pic_202999515.jpg" class="image">

Hemsk dag !!

Rolig dag man har haft .. På morgonen missade jag bussen så var tvungen att åka med bilen med mamma. Kom försent för att en jävla lastbil blockerade vägen så vi var tvungen att köra runt skiten som tog typ aslänge -.- Tog ingen jacka så det vart lite kallt också .. På lunchen skulle jag ta fil, jag vände mig om och en kille gick in i mig så att jag fick ALL fil på mig -.-'' Det for på mina byxer och min munktröja. Gick och försökte tvätta av det men det började ju lukta skit efter ett tag .. Sen skulle jag åka hem och det var kallt ute, självklart så kunde jag ju inte ha min munktröja heller. Hade glömt att ta en nyckel så fick gå till mamma och hämta den. Då hade jag ju glömt det jävla busskortet också, ååååh !!! Så fick köpa en sms biljett ist. -.- Världens bästa dag. NOT !! -.-''

Flyttat :D

Idag har vi flyttat hela dagen så är lite trött nu :/ så det blir en kort uppdatering .. Men nu blir det dipp och chips :D

Ha det gött ;)

Skolavslutning :)

Hejj !! :D Idag har jag fått veta att jag ska få sjunga i ett medley på skolavslutningen :D YEEY !!

Sitter på bussen påväg hem från Julia :) jag for hem till henne idag ;) Imr kanske vi ska göra något oxå :)

Nu ska jag sitta och lyssna på musik hejjdå <3

Molly Moon :)

Hejjsan :) sitter på bussen och ska snart ta upp min bok som jag lånade igår på biblioteket ;) Min syrra och hennes kompis sa att Molly Moon böckerna var jättebra i min ålder :p Så jag lånade en :)

Idag är det prov .. BLÄÄ!! -.- Längtar tills det är över ! >.<

Nu ska jag ta upp min bok och läsa ;)

Hejjhejj <3

Np ..

Morsning, morsning ;) Sitter på bussen påväg hem såklart :) Idag har det inte varit nå speciellt : > Har träning kl 17:30-20:00 som jag såklart ska på ;)

Idag var det nog den roligaste matte lektionen jag har haft ! :D Annika och Sandra satt och "lekte" med min mobil och tog MASSA fina bilder :p Sandra spelade in en video också, HAHHA !!! Lägger upp den när jag kmr hem ;)

I Fredags spelade ju Lmfao på Grönan och jag och Adina skulle ju gå :D Uhm.. Det gick inte så bra :/ Vi kom dit kl 5 (Den skulle börja kl 8) Och stod i kön i 2h när det kallt och blött eftersom att det regnade .. När vi hade stått där i 2h och var inte ens nära kassan så gick vi till Max och "tröst åt" >.<

Ha det så bra :)

Byebye <3

lasergame!!! :D

Hejj, nu sitter jag på busshållplatsen och väntar på bussen :/ Efter träningen så åker jag nog hem och tråkar .. Hela familjen har farit till Uppsala för att mina lillasystrar Tilda och Ronja ska tävla :) Min mamma Susanne och min Storasyrra Julia ska vara domare också ;)

Vi tänkte grilla marchmallows igår men det blåste jättemycket ute ! :( Men då gjorde vi det över värmeljus istället ^^ Det vart nästan lika bra som över en brasa ;)

Jag, en kompis Adina och Julia var på lasergame igår också :D Det var asroligt !! Vi skulle bara köra 2 spel men vi vart bjudna på ett till ;D Efter det åkte vi hem och duscha och sen la vi oss :)

Nu ska jag sitta och lyssna på musik på tunnelbanan ;)

Hejjhejj :*

Marchmallows :)

Sitter och grillar marchmallows över värmeljus :p Nu ska ni få lite bilder också från då Veronica Maggio sjöng ;)

Veronica maggio på innergården !!

Tjoo alla underbara människor <3 Nu sitter jag på bussen påväg till pappas jobb eftersom.............

Veronica Maggio spelar på innergården där !!!!!!! :O OMG !!! Så ska åka dit och kolla ;)

Sen ska jag och min storasyrra fara till Gallerian och gå in på Hollister och kolla ifall "min" skolavslutningsklänning har kommit in än :) <3

Idag ge jag haft No prov .. :/ Fast jag tror det fick ganska bra ändå ! ;p

Nu ska jag skynda mig till pappas jobb så vi syns sen :*

See ta later <3

Glass :)

Sitter i lekparken och sitter på en bänk .. Alla i familjen ska tydligen gå i första-maj tåget :/ Men nu ska jag lägga ner mobilen och chilla lite ;)

Pussåhejj <3

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!