Frukost

Hej! Skrev ingenting igår för att det blev så sent... Men vi kollade på tävlingen, Tilda sjöng, sen var hela tävlingen försenad 1 timme as usual haha... Men sedan skulle vinnaren (som går direkt till final koras. 10 st som går till semifinal skulle också presenteras, och publikens favorit. Vinnare blev en tjej som heter Fanny och publikens favorit heter Aila! Fanny och hennes mamma kom hit med tåg och tänkte åka hem på kvällen men det blev för sent så dem tog in på samma B&B som vi bor på :) De åkte även med i våran bil till CSS. Tilda blev andra reserv så det var jättekul! Kunde nästan inte fatta att det var sån sjuk konkurrens! Alla var ju jätteduktiga!! Så vi är verkligen jätteglada att Tilda blev andra reserv.

Efter det åkte några till Church och åt. Tyvärr var inte cheriffen Clint där... Typ roligaste personen jag har träffat! Haha! Men när vi var klara så åkte vi och sov. Skönt var det! 

Nu sitter jag och äter frukost och ska snart gå och fixa mig lite, lyssna på låten och så :) ni som har mig på Fb, jag kommer troligtvis lägga upp video på Tilda och mig antingen sent ikväll eller imorgon! 




0 Kommentarer till "Frukost"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!