B&B

Hello! Nu är jag och Tilda i Gövle på en B&B och ska snart sova. Vi har soundcheckat klart och blivit intervjuade :) Imorgon ska Tilda tävla och då kommer även mamma och Ronja och kollar. På kvällen åker vi troligtvis till CSS = Church Street Saloon

Som sagt så är vi i Gävle nu och vi åkte ju tåg hit. Innan tåget gick så mötte jag och Tilda upp pappa på T-Centralen och vi åt på Burker King... (Känner mig nyttig ja!) Seeeeen... Eftersom att jag ibland är lite trög, haha, så visste ju inte jag att det fanns Starbucks i Sverige. Men iallafall så fanns det ju då på Centralstationen så jag köpte en Vanilla mocchiato :D Mmmmm! *i'm in heaven* typ haha... 

Jag och Tilda har också haft en privat chaufför (dvs. Han som äger B&B:en) haha... Här får ni liiite bilder



Tog den nyttigaste hamburgaren också.. Eller så inte! Men de gjorde fel så då fick vi 2 muffins... Gott men inte så bra för magrutorna :/ 
0 Kommentarer till "B&B"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!